The Ultimate Guide To لامپ زنون

Wiki Article

این دو الکترود در دو انتهای لوله قرار داشته و به منبع تغذیه‌ای با ولتاژ بالا متصل است.

همچنین می توانید با انتخاب “انواع لامپ های زنون لنزو“ لیستی از زنون ها را با تنوع بالا مشاهده و مطابق با نیاز خود با مناسب ترین هزینه به “خرید لامپ زنون“ بپردازید.

 منبع تغذیه را روشن، چراغ ها را تست و منبع تغذیه را خاموش نمایید، کابل ها را تمیز و آنها را مجدداً تست کنید و چراغ های جلو را روشن نمایید.

این موضوع می تواند باعث ایجاد تصادفات خطرناک به خصوص در شب ها شود. علاوه بر نور بیش از حد لامپ زنون یکی دیگر از دلایل ممنوعیت آن، نیاز به برق بالا برای روشن شدن است. این عامل به هنگام تصادف و شکسته شدن لامپ زنون می‌تواند با یک اتصال به آتش سوزی بزرگی منجر شود. به عبارت کلی لامپ زنون خطرآفرین است و استفاده از آن در ایران مجاز نمی باشد. البته در نظر داشته باشید که این قانون شامل لامپ های زنونی که به صورت فابریک و کارخانه ای به کار رفته‌اند نمیشود. چون زنون های فابریک کارخانه ای از استاندارد لازم برخوردار بوده و تولید نور متعادلی دارند. ممکن است بپرسید جریمه راهنمایی رانندگی برای زنون چقدر است؟

این الکترون‌های آزاد می‌توانند در یک مسیر (همانند رعدوبرق) به صورت ناگهانی شارش یابند.

لامپ های زنون همانطور که مفید می باشد با رعایت نکردن اصول ایمنی می تواند خطر ساز باشد.لامپ های زنون که در کارخانه بر روی وسایل نقلیه نصب می شوند و از کارخانه خارج می شود و جزء موارد ایمنی خودرو محصوب می شود کلیه موارد ایمنی در انها رعایت شده که این موارد عبارتند از:

- قابل استفاده در انواع موتور سیکلت ها و ماشین های آفرود

این گاز نجیب به طور طبیعی در گازهایی که از چشمه های معدنی خارج می شوند دیده می شود.

در تصویر زیر ترانس سمت راست نسل جدید یا دوم ترانس ها و ترانس سمت چپ نسل اول می باشند.

???? ???? لامپ‌ زنون حاوی مخلوطی از گازها و فلزات نادر است که برای تولید یک درخشش سفید روشن یا آبی گرم می‌شوند.

از این گاز در سطحی وسیع در وسایل تولید نور از قبیل لامپهای باکتری کش، لامپهای الکترونی، لامپهای چرخان، فلاش های عکاسی و لامپهایی که برای تحریک لیزرهای سرخ تولید کننده نورهم نوسان به کار می روند استفاده می شود.

قطعات یدکی قطعات یدکی برقی آینه بغل سنسورهای خودرو سیستم ترمز سیستم سوخت رسان سیستم گرمایش و سرمایش شیشه پنجره قسمت های برقی قطعات جعبه دنده قطعات سیستم تعلیق قطعات موتور قطعات یدکی بدنه خودرو قطعات یدکی داخل خودرو نمد کاپوت کاپوت کاور موتور

بنابراین بسیار مهم است که قبل از خرید زنون اطلاعات کافی در مورد انواع مختلف کیت ترانس و لامپ کسب کرده و مناسب‌ترین زنون برای ماشین خود را انتخاب کنید.

قوس الکتریکی در شرایط کنترل شده‌ای در داخل یک لوله شیشه‌ای پر شدهاز یک گاز در فشار کم یا زیاد (بسته به نوع کاربرد) بین دو الکترود اتفاق می‌افتد.

Report this wiki page